HTML

I.fejezet

Egy kezdőleges könyv amit egszer szeretnék kiadni de ehhez kellene pár kritika ( jó is ) .

Friss topikok

Címkék

Archívum

És az álom valóra válik... I. rész I.fejezete

Egy feltörekvő író 2011.07.06. 08:58

 Minden személy csak kitaláció. Az esetleges valósággal megegyező dolgok csupán a véletlen művei. De lehetnek valós helyszínek. Biztosítom a kedves olvasóimat , hogy ezek a dolgok pusztán a fantáziám remekművei !   JÓ    SZÓRAKOZÁST KÍVÁNOK ! Egy feltörekvő író :)

 

  Ahogy ültem a testemet átjárta a hideg hegyi fuvallat.

Hallottam a fák suhogását , a madarak csiripelését bár ettől nem lett barátságosabb a külvilág. A fenyő illata átjárta a levegőt. De ekkor egy sikoly hangja töltötte meg a levegőt rettegéssel. Egy lövés zaja törte meg még jobban a csendet. A hangra összerázkódtam. Hirtelen minden elcsendesedett. A szél viszont erősebben kezdett fújni. De a madarak szétszéledtek. A halál betöltötte az ürességet egy részét. Hirtelen lecsillapíthatatlan éhséget éreztem. Felálltam és futni kezdetm a lehetséges hulla irányába. Csak futottam egyre gyorsabban és gyorsabban. Megtaláltam a halottat aki egy 20-25 éves nő volt. Kissé ismerős arca fehéren világított a talaj barna levelein. Szőke hajú , zöld szemű lány volt. Tudom is , hogy honnan ilyen ismerős ! Egy gimibe járunk bár Ő jóval felettem jár.Odamentem és letérdeltem melléje.Ekkor még jobban eluralkodott rajtam a szomjúság. Nagyon váratlanul még is ösztönsen a csuklójába haraptam.Elkezdtem szívni a még meleg emberi vért. A forróság elöntötte a testem egészét és nem bírtam abbahagyni.Annyira forró volt , hogy mardosta a torkom de nem érdekelt. Éhes voltam.Már kezdtem belefeletkezni de ekkor hangokra és léptek zajára lettem figyelmes.Nem akartam abbahagyni. Nagyon nehéz volt megállni de muszály volt hiszen bármelyik percben ideérhetnek. De ekkor vége volt.

-Hm...csak álom volt...hm...nyugi..csak álom volt.-nyugtatgattam magamat. A házban csend honolt. Bizonyára éjfél körül lehetett. Csak a mókuskerék hangja törte meg a csontig hatoló csendet amiben a hörcsögöm Poci , futott. Visszafeküdtem az ágyba és gondolkozni kezdtem ezen a nagyon si élethű álmon.Tényleg, mintha éreztem volna a vér szagát és a levegő hűvösségét.
 

 

Címkék: könyv halott vámpír hulla kezdetleges

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfeltorekvoirokonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr463043469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása