HTML

I.fejezet

Egy kezdőleges könyv amit egszer szeretnék kiadni de ehhez kellene pár kritika ( jó is ) .

Friss topikok

Címkék

Archívum

És az álom valóra válik... I.rész II.fejezete

Egy feltörekvő író 2011.07.07. 09:28

Szaladtam ahogy bírtam.                                                                                      A csupasz lábamat a selymes , térdig érő fű simogatta. A levegő most is hűvös volt szinte már jéghideg. Az erdő volt ahol most futottam . Az az erdő amiben az előbb a halot nő vérét szívtam. Újra átéltem azt a mámort amit a még meleg vére okozott. Hátrapillantottam és láttam a hullát ahogy egyre távolabb kerülök tőle. Amint emberi szemmel nézve látótávolságra kerültem megálltam és figyeltem , hogy mi történik a test körül. Mivel álmomban vámpír voltam ezért, ötször jobb volt a szemem, mint egy emberé és ötször jobb volt a hallásom is. Három ember akik valószínüleg férfiak voltak odamentek a női testhez. Hallottam amint az egyik megszólal:

-Mi történhetett szegény lánnyal? 

-Azt hiszem lelőtték de nem vagyok biztos benne.-mondta a másik-Olyan akár egy összeaszott szilva.De mitől?

-Igen -azállt be a harmadik is a beszélgetésbe-Egy lövéstől nem veszít ennyi vért egy ember!-mondta és elővette a mobilját a zsebéből. Bepötyögött rajra három számot és beleszólt. Tudtam , hogy a rendőrséget hívja ezért nem figyeltem a beszélgetésre a telefonáló és rendőr között, helyette inkább futni kezdtem. Azt is tudtam , hogy ha kijön a rendőrség akkor azt a területet is szemülyre veszik ahol én álltam úgy 2 másodperce. Ekkor újra felriadtam és verejtéktől vizes homlokomat törölgettem. Felültem az ágyban és ezt kérdeztem magamtól

-Hm...fura...ez az álom...sosem fog véget érni?...FOLYTATÁS KÖVETKEZIK...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfeltorekvoirokonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr643046460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása